1. 800 - 845
2. 850 - 935
3. 940 - 1025
4. 1030 - 1115
5. 1135 - 1220
6. 1240 - 1325
7. 1330 - 1415
8. 1420 - 1505
Od pięciu lat 15 września obchodzi się International Dot Day, czyli Międzynarodowy Dzień Kropki. Nauczyciele i uczniowie na całym świecie, organizują tego dnia wiele działań, które pomagają dzieciom odkryć talenty, poznać ich mocne strony i je zaprezentować. W naszej szkole dzieci od samego rana cieszyły się tym dniem! Każdy założył strój w kropki. W klasach odbyły się pogadanki na temat książki The Dot, którą napisał Peter Reynolds (opowiada ona o kropce, która zmieniła świat małej Vashti i dziewczynka uwierzyła w siebie) lub oglądanie filmu „Poznajcie Kropkę, czyli Vashti i jej historia”. Młodsi uczniowie wykonywali „kropkowane prace” plastyczne i techniczne. Przedstawiciele SU przeprowadzili w klasach I-III quizy i zabawy. Nagrodą za prawidłowe odpowiedzi były cukierki oraz „kropkowe naklejki”. To był wspaniały i niezapomniany dzień!
W tym roku szkoła również włączyła się w Ogólnopolską Akcję Sprzątania Świata!! Wspaniała pogoda, zapał do pracy i dobry humor dopisywał wszystkim. W niedługim czasie park, tereny przyszkolne, boisko i plac zabaw świeciły czystością. Jak zawsze uczniowie "Szóstki" wzorowo wywiązali się z podjętego wyzwania.
Kolejny raz nasza szkoła przystąpiła do Ogólnopolskiej kampanii o tematyce historycznej BohaterON – włącz historię! Kampania ma na celu upamiętnienie, uhonorowanie i bezpośrednią pomoc uczestnikom Powstania Warszawskiego, edukację społeczeństwa, a także promocję patriotycznych postaw i historii Polski XX wieku. Celem akcji jest podniesienie poziomu wiedzy i świadomości uczniów na temat Powstania Warszawskiego. Podczas realizacji zadania uczniowie klas 4-8 zapoznają się z historią wydarzeń z sierpnia 1944 roku oraz poznają losy wybranych powstańców warszawskich.
14 września klasy V udały się na wycieczkę do Muzeum Zagłębia w Będzinie w ramch edukacji regionalnej. Program wycieczki opracowano zgodnie z ideą edukacji regionalnej, która zakłada, zbliżać to, co nasze i małe, ku temu, co wielkie, nie pozwalając temu, co małe bezkształtnie się rozpłynąć” i przygotowuje dzieci do czerpania z zasobów kultury m.in. architektury i tradycji oraz dorobku historycznego, by kształtować poczucie własnej tożsamości przy zachowaniu otwartości i zrozumienia na inne kultury. Celem wycieczki było uświadomienie uczniom, jak wielkim bogactwem historycznych obiektów, ważnych dla jego dalszego rozwoju, dysponuje miasto Będzin oraz pozyskanie wiedzy o historii Będzina i Zagłębia Dąbrowskiego, a także wiedzy na temat tradycji i kultury regionu od zarania dziejów. Uczniowie odwiedzili Pałac Mieroszewskich oraz Zamek Będziński.