1. 800 - 845
2. 850 - 935
3. 940 - 1025
4. 1030 - 1115
5. 1135 - 1220
6. 1240 - 1325
7. 1330 - 1415
8. 1420 - 1505
Obchodzone 14 marca (według amerykańskiej tradycji zapisu – 3.14) święto liczby pi od 2019 roku jest także świętem królowej nauk – matematyki. To dobra okazja, aby zaprezentować najważniejsze „liczby” związane z kształceniem przyszłych matematyków w naszej szkole. Uczniowie klasy szóstej perzybliżyli młodszym i starszym tę liczbę. Liczba pi jest stałą matematyczną wyrażającą stosunek obwodu koła do długości jego średnicy. Fascynuje ludzkość już od czasów starożytności, a jako pierwszy jej właściwości i znaczenie w matematyce badał w III w. p.n.e. Archimedes, dlatego też bywa nazywana stałą Archimedesa. Swoje trzecie imię – ludolfina – zawdzięcza niemieckiemu matematykowi Ludolphowi van Ceulenowi, który w XVII wieku podał jej rozwinięcie z dokładnością do 35 miejsc po przecinku. Od XVIII wieku znana jest jako π – od pierwszej litery greckiego słowa oznaczającego obwód. Jest jedyną liczbą, która ma swoje święto. Inspiruje naukowców i artystów, którzy tworzą wierszyki ułatwiające zapamiętanie kolejnych cyfr jej rozwinięcia dziesiętnego, a polska noblistka Wisława Szymborska poświęciła jej jeden ze swoich wierszy.
Z okazji Światowego Dnia Poezji, który obchodzony jest w marcu, w szkole został zorganizowany Szkolny Konkurs Recytatorski „W świecie poezji”. W konkusie wzięli udział uczniowie klas młodszych. Poziom recytacji był na bardzo wysokim poziomie – recytujący zadziwiali doskonałym opanowaniem pamięciowym, czasami bardzo długich tekstów oraz ciekawą, bardzo dojrzałą, interpretacją wierszy. Jury przyznało nastepujące nagrody:
I miejsce: Martynka Gwóźdź, Marysia Machoń, Małgosia Pałucha i Aleksandra Sowula
II miejsce: Aleksander Gach
III miejsce: Aleksander Frańczak, Kacper Chełczyński
Wyróżnienia: Blanka Bartosz, Franciszek Czerski, Hanna Mizga, Lena Fidzińska, Lena Pawełczyk.